انتقال بازی های ps4 به ps5

انتقال بازی های ps4 به ps5

راه های زیادی برای انتقال بازی های PS4 به PS5 وجود دارد اگر می خواهید چیزها را عوض کنید یا در زمان دانلود طولانی خود صرفه جویی کنید این روش ها مفیدی است زیرا می‌توانید به سادگی بازی‌های PS4 خود را روی PS5 بازسازی کنید و از همان جایی که متوقف کردید، فقط با یک ارتقای فناوری بزرگ ادامه دهید.

 

در واقع این گزینه بسیار مفیدی است که راه های مختلفی برای انتقال بازی های PS4 به PS5 وجود دارد: از طریق هارد اکسترنال، از طریق Wi-Fi، فقط بارگیری مجدد یا قرار دادن دیسک. میتوانید از هر کدام که برای شما مناسب است استفاده کنید .

 

نحوه انتقال بازی های PS4 به PS5 از طریق هارد اکسترنال WD

سریع ترین و ساده ترین گزینه این است که بازی های PS4 خود را از طریق هارد اکسترنال به PS5 منتقل کنید که بدون شک برای PS4 از آن استفاده می کنید. برای هر عنوانی که روی هارد اکسترنال PS4 نصب شده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که درایو را از PS4 خود جدا کرده و به PS5 وصل کنید. بدون نیاز به تبدیل یا فرمت مجدد، شما مستقیماً از سازگاری با PS5 لذت می برید.

 

اگر می توانید، سعی کنید تا جایی که می توانید از PS4 خود به یک هارد اکسترنال منتقل کنید، قبل از اینکه آن را برای همیشه خاموش کنید، و از دردسر خود خلاص خواهید شد.

 

نحوه انتقال بازی های PS4 به PS5 از طریق انتقال Wi-Fi

برای بازی هایی که روی هارد دیسک داخلی شما نصب می شوند، می توانید به جای آن از فرآیند انتقال WiFi ویژه استفاده کنید. برای این کار باید به این آدرس بروید:

 

Settings > System >  System Software > Data Transfer

 

از روی تصاویر دستورات را دنبال کنید . شما باید هر دو PS5 و PS4 خود را روشن و از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل کنید، یا می توانید این دو را از طریق اتصال LAN متصل کنید.

 

انتقال بازی های PS4 به PS5 با دانلود کردن

هنگامی که آنها متصل شدند، می توانید به سادگی تمام بازی هایی را که در حال حاضر در داخل PS4 ذخیره شده اند برای انتقال به  PS5 انتخاب کنید یا آن هایی را که می خواهید آپدیت کنید را علامت بزنید و انتقال اتفاق می افتد.

 

نحوه انتقال بازی های PS4 به PS5 از طریق دانلود رابط کاربری PS5

اگر نمی‌خواهید از یک هارد دیسک اکسترنال استفاده کنید یا فقط می‌خواهید تعدادی از بازی‌های PS4 خود را روی PS5 جدید براق خود استفاده کنید، این گزینه وجود دارد که همه چیز را دوباره دانلود کنید. همه بازی‌های PS4 شما در کتابخانه رسانه شما فهرست می‌شوند. شما حتی می توانید لیست را فیلتر کنید تا تمام عناوین PS4 خود را برجسته کنید و فقط روی دانلود هر کدام که می خواهید کلیک کنید.

 

نحوه انتقال بازی های PS4 به PS5 از طریق دیسک

اگر یک بازی PS4 روی دیسک دارید، فقط دیسک را در PS5 خود قرار دهید و بروید. با این حال، داده‌های نصب و به‌روزرسانی شما در این مورد منتقل نمی‌شوند، بنابراین اگر می‌خواهید از یک کنسول به کنسول دیگر ادامه دهید، ممکن است بخواهید از تاریخ ذخیره خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و دوباره دانلود کنید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/f891

خبرنامه بازی ها

گالری